Форум ЦСП

Форум для спілкування клієнтів, партнерів та співробітників херсонського ЦСП.
УВАГА: для того, щоб розміщувати повідомлення, необхідно "зайти"
На сайт ЦСП

Ви не зайшли.

#26 2006-06-02 08:45:55

Оксана
Активіст
Зареєстрований: 2006-04-20
Повідомлень: 134

Re: формування складу Громадської Ради при ОДА

Не хочу ничем обидеть предложенные кандидатуры, но есть определенные сомнения в каждой из них. Потому со своей стороны лично предлагаю выдвинуть Дементия на "должность" главы общественного совета. Думаю, что выскажу не только свою точку зрения, но и многих лидеров и активистов НГО (и не только). Дементия хорошо знают в области, как вдумчивого и толерантного лидера.

Очень хотелось бы услышать мнение самого Дементия, потому что как человек очень занятый, он может не согласиться с еще одним довольно значительным "куском работы", даже если его "приобретение" свидетельствует о доверии в среде НГО.

Поза форумом

 

#27 2006-06-02 14:45:53

krynytcki
Новачок
Зареєстрований: 2006-05-04
Повідомлень: 7

Re: формування складу Громадської Ради при ОДА

Підтримую кандидатуру Дементія! Він (Ви) був би добрим головою Громадської Ради при ОДА!

Поза форумом

 

#28 2006-06-07 13:17:34

Людмила
Administrator
Зареєстрований: 2006-04-11
Повідомлень: 972

Re: формування складу Громадської Ради при ОДА

Очень удивлена сообщением о составе областной громадской рады. Хотелось бы узнать источник обнародованного Вами списка.
  Если снова создание такой рады происходит для "галочки" , то   "Галочка" , как видно , уже начала в отличие от громадской рады   работать.
  Непонятно , зачем на первом заседании  была создана рабочая група ,   которая дорабатывает Положение о громадской раде , о том , кто   должен быть в ее составе , как лучше и результативнее  организовать
  ее работу , на своих   заседаниях "ломает копья" , чтобы П оложение было не для "галочки",   если уже все в ОДА решено само собой ??? Похоже , в очередной раз   мы , общественные организации , используемся ради ширмы и "радитися"   с нами никто не собирается.

  Если я не права , убедите. Пока опубликованный состав говорит        об обратном.

       Лариса Польская

Поза форумом

 

#29 2006-06-07 13:44:33

Оксана
Активіст
Зареєстрований: 2006-04-20
Повідомлень: 134

Re: формування складу Громадської Ради при ОДА

Дело в том, что список общественного совета я взяла в электронном виде в управлении
внутренней политики ОГА у Константина Шульги (который сейчас стажируется
на должность заместителя начальника управления, пока - начальник
отдела, который как раз и занимается связями с общественностью).
Поскольку наша рассылка пока не принимает и не отправляет прикрепленные файлы, я
вынуждена была разместить список членов совета в самом письме.
А вообще он (список) имеет вполне цивилизованный вид (т.е. в правом верхнем
углу находится "шапка" Б.В.Силенкова).
Насколько мне известно, предложения по кандидатурам в состав
общественного совета принимали больше месяца от районных общественных
советов, профсоюзов, СМИ и общественных организаций г.Херсона и
области. Включили всех желающих (такова была установка, наверное,
чтобы не дразнить общественность после выборов).
По поводу рабочей группы, тут я лично как раз очень довольна, что в нее вошли активные люди, которые не дадут превратить всю эту инициативу в очередной фарс.
Так что источник, как видите, самый что ни на есть официальный.
А по поводу "все решено само собой" - так одно навязанное мнение уже удалось отбить, когда на первом заседании Борис Витальевич пытался "всучить"  в председатели Ряшенцева.

Поза форумом

 

#30 2006-06-14 10:58:11

Людмила
Administrator
Зареєстрований: 2006-04-11
Повідомлень: 972

Re: формування складу Громадської Ради при ОДА

Положення про Громадські колегії
Львівської міської ради

        Громадські колегії в подальшому пойменовані як "Колегії" створюються при постійних комісіях Львівської міської ради, в подальшому пойменовані як "Комісії". Порядок створення Колегій, їх діяльність за окремим напрямком в межах функціональної спрямованості Комісій, визначаються чинним законодавством, Регламентом Львівської міської ради, Положенням про постійні комісії Львівської міської ради та цим Положенням.

1. Завдання Колегій.

Основним завданням Колегій є сприяння Комісіям у реалізації гарантованих законодавством України принципів народовладдя, законності, гласності, підзвітності органів та посадових осіб місцевого самоврядування в період між виборами до місцевих органів влади.

2. Повноваження Колегій.

Колегії є дорадчим громадським органом при Комісіях для ініціювання, підготовки пропозицій, проектів рішень та для розгляду, вивчення і прийняття рішень з питань, які виносяться на розгляд представницьких та виконавчих органів ЛМР.
Рішення прийняті на колегіях в першочерговому порядку розглядаються відповідними Комісіями, Львівською міською радою чи її виконавчими органами.
За окремим напрямком в межах функціональної спрямованості Комісій Колегії з власної ініціативи чи на звернення Комісій реалізовують наступні повноваження:
-   попередньо розглядають проекти галузевих програм розвитку міста;
-   ініціюють власні проекти рішень, які виносяться на розгляд Комісій,   міськради чи її виконавчих органів;
-   проводять експертну оцінку проектів рішень;
-   беруть участь у засіданнях Комісії шляхом делегування своїх   представників;
-   здійснюють громадський контроль за виконанням рішень Львівської міської ради та її виконавчих органів;
-   попередньо розглядають кандидатури осіб, які пропонуються для обрання, затвердження , призначення або погодження Львівською міською радою  та готують висновки з цих питань.

3.  Компетенція Колегій.
        Компетенція Колегій відповідає конкретним напрямкам в межах функціональної спрямованості Комісій, які затверджені Положенням про постійні комісії Львівської міської ради.
         
4.  Формування Колегій.

Колегії формуються з представників громадських організацій, об'єднань, профспілок, політичних партій, підприємств та установ на підставі рішень цих організацій, що делегують своїх представників у відповідні Колегії. 
Рішення про делегування представника у відповідну Колегію оформляється протоколом засідання організації, яка його делегує.
Для реєстрації свого представника  в  колегію,  організація  окрім  протоколу засідання,  надає в комісію необхідні копії реєстраційних документів, що засвідчують її легалізацію згідно чинного законодавства.

5. Організація роботи Колегій.

Для організації роботи, колегіям в приміщенні міської ради безоплатно надаються дві умебльовані за призначенням кімнати.
Одна кімната призначена для роботи секретаріату Колегій, друга для проведення їх засідань. Львівська міська рада здійснює необхідне матеріально - технічне забезпечення роботи Колегій: забезпечує оплату праці двох працівників секретаріату Колегій,  надає в  безоплатне користування дві телефонні лінії та доступ до Інтернету, забезпечує секретаріат Колегій двома комп'ютерами, телефоном, факсовим апаратом, ксероксом, сканером. Робота членів Колегій, їх керівного складу та їх секретарів здійснюється на громадських засадах.
Члени Колегій проводять свою роботу у формі засідань, які відбуваються у визначені ними та погоджені з Комісіями дні і години. Засідання колегій відбуваються в наданому міською радою приміщенні. Позачергове засідання Колегій може бути скликане їх головою, на вимогу 1/3 членів Колегій або з ініціативи Комісій.
Рішення Колегій є правомочними якщо у засіданні беруть участь не менше як половина їх членів.
Для організації роботи, Колегії обирають зі свого складу голову, заступника голови та секретаря колегії. Якщо кількість членів Колегій перевищують 15 осіб, Колегії можуть обрати Раду.
Голови Колегій входять до складу Громадської Колегії м. Львова, повноваження та діяльність якої визначається окремим положенням.
Розподіл повноважень членів, керівного складу та Ради Колегій визначаються внутрішніми регламентними документами Колегій.

6. Взаємодія Колегій та Комісій.

Комісії, не пізніше ніж за п'ять робочих днів надають Колегіям інформацію про час та місце своїх засідань.
Звернення Колегій є обов'язковими до включення в порядок денний найближчих засідань Комісій, розгляду та прийняття ними рішень, за умови що ці звернення надійшли не пізніше ніж за два робочі дні до початку засідання Комісій.
Звернення Комісій є обов'язковими до включення в порядок денний найближчого засідання Колегій, розгляду та прийняття нею рішень, за умови що ці звернення надійшли не пізніше ніж за два робочі дні до початку засідання Колегій.
У випадку розбіжностей позицій Колегій та Комісій, представнику Колегії надається можливість доведення її позиції шляхом виступу в процесі розгляду відповідного питання Львівською міською радою чи її виконавчими органами.
Голови Колегій та її заступники мають право бути присутніми на всіх засіданнях Комісій з правом дорадчого голосу.
Члени Комісій мають право бути присутніми на всіх засіданнях Колегій з правом дорадчого голосу.
Рішення Колегій щодо питань, які розглядає Комісія, мають рекомендаційний характер.
               

Підготував Маркіян Іващишин.
Зміни та доповнення: Теодор Дяків, Олег Мацех.

Джерело: Південноукраїнський Центр Едвокасі

Поза форумом

 

#31 2006-06-21 14:42:56

Дементий
Moderator
Зареєстрований: 2006-04-16
Повідомлень: 233

Re: формування складу Громадської Ради при ОДА

Друкую проект Положення про громадську раду, що був прийнятий за основу на робочій групі

ПРОЕКТ ПОЛОЖЕННЯ ПРО ГРОМАДСЬКУ РАДУ ПРИ ОБЛАСНІЙ ДЕРЖАВНІЙ АДМІНІСТРАЦІЇ


1. Громадська  рада є консультативно-дорадчим органом,  який утворюється   при обласній державній адміністрації з метою здійснення  координації заходів,  пов'язаних  із  забезпеченням проведенням консультацій з громадськістю з питань формування та реалізації державної політики,  моніторингу врахування громадської думки  під  час  прийняття  органами  виконавчої влади рішень, забезпечення прав громадян до доступу до інформації про діяльність органів влади, а   також   забезпечення   гласності, відкритості та прозорості в діяльності цих органів.


2. У  своїй діяльності громадська рада при обласній державній адміністрації керується Конституцією України, законами  України,  актами  Президента України, Кабінету   Міністрів  України,  іншими нормативними актами, Порядком  проведення консультацій з громадськістю з  питань  формування  та  реалізації державної політики,  а також цим Положенням.

3. Основними завданнями громадської колегії є:
-    сприяння реалізації  громадянами  конституційного  права   на участь в управлінні державними справами;
-    визначення і наукове обгрунтування пріоритетних напрямів державної політики в регіоні;
-    забезпечення врахування    громадської    думки   у   процесі підготовки та організації виконання рішень центральних місцевих органів виконавчої влади.
-    контроль за врахуванням органами виконавчої влади пропозицій громадськості, внесених під час публічних консультацій 
-    розроблення пропозицій щодо фінансування пріоритетних напрямів державної політики в регіоні, експертиза ефективності використання коштів, що виділяються на ці цілі;
-    участь у підготовці проектів нормативно-правових актів, регіональних програм, віднесених до її компетенції;
-    сприяння координації діяльності органів виконавчої влади та громадських організацій щодо реалізації державної політики, сприяння її більшої відкритості та прозорості, здійсненню прав і свобод людини, розгортанню суспільного діалогу;
-    ведення роз’яснювальної роботи, популяризація в суспільстві, зокрема через засоби масової інформації, перспективних ідей та пропозицій, пов’язаних із компетенцією Громадської ради;

4. Громадська  рада  відповідно до покладених на неї основних завдань:
-    готує і подає пропозиції  до  орієнтовного  плану  проведення консультацій з громадськістю;
-    подає пропозиції    щодо    строків    проведення   публічних громадських обговорень;
-    подає пропозиції щодо проведення консультацій з громадськістю з питань, не передбачених орієнтовним планом;
-    розробляє та  подає на розгляд пропозиції до плану проведення консультацій  з   громадськістю   за   визначеною   тематикою   із зазначенням   переліку   питань,   строків   та   етапів,  порядку оприлюднення інформації про проведення консультацій та  врахування їх результатів;
-    здійснює інші   заходи   щодо   організації   та   проведення консультацій  з  громадськістю  згідно   з   Порядком   проведення консультацій  з  громадськістю  з  питань формування та реалізації державної політики;
-    опрацьовує отримані за результатами проведення консультацій з громадськістю пропозиції  і  зауваження  з  питань  формування та реалізації державної політики і подає їх в установленому  порядку до обласної державної адміністрації;
-    систематично інформує  громадськість,  зокрема  через  засоби масової інформації,  про свою діяльність, прийняті рішення та стан їх виконання.
-    контролює врахування органами виконавчої влади пропозицій громадськості, внесених під час публічних консультацій 

     
5. Громадська  рада  з  метою  виконання  покладених  на  неї завдань має право:
-    отримувати в установленому порядку  від  відповідного  органу виконавчої влади інформацію, необхідну для своєї роботи;
-    утворювати постійні  та  тимчасові  робочі  органи (комітети, комісії, експертні групи) відповідно до напрямів роботи колегії;
-    залучати до своєї  роботи  представників  органів  виконавчої влади,   підприємств,   установ   та  організацій,  вітчизняних  і міжнародних експертних  та  наукових  організацій  (за  згодою  їх керівників), а також окремих фахівців;
-    проводити конференції, збори, круглі столи, семінари, форуми, зустрічі з громадськістю, інші публічні заходи,  організовує роботу громадських приймалень;
-    ініціювати громадські слухання із питань, що відносяться до компетенції Громадської колегії, проводити громадські обговорення в інших формах;
-    організовувати теле- або радіодебати, дискусії, діалоги, інтерв'ю та інші передачі теле- і  радіомовлення,  Інтернет-конференції,  телефонні "гарячі  лінії",  інтерактивне  спілкування  в  інших  сучасних формах;
-    організовувати проведення соціологічних    досліджень    та     спостережень (у формах опитування, анкетування, контент-аналізу інформаційних матеріалів, фокус-групи тощо);
-    проведення експрес-аналізу  коментарів,  відгуків,  інтерв'ю, інших матеріалів у пресі,  на радіо та телебаченні для  визначення позиції різних соціальних груп;
-    опрацювання та узагальнення висловлених у зверненнях громадян зауважень і пропозицій;
-    проведення аналізу  цільової  інформації,  що  надходить   до спеціальних скриньок;
-    запровадження спеціальних рубрик у друкованих та  електронних засобах масової інформації.
     
6. До   складу   обласної громадської  ради включаються  за згодою голови громадських рад при райдержадміністрацій, представники громадських організацій, професійних спілок та інших  об'єднань громадян, органів   місцевого  самоврядування,  засобів  масової інформації.
Об’єднання громадян, органи місцевого самоврядування, засоби масової інформації в   Громадській раді представляє їх керівник або інший визначений таким членом уповноважений представник, який має право одного голосу під час прийняття рішень Громадською радою.

7.1 Рішення про прийняття та виключення зі складу членів Громадської ради приймається Громадською радою на її засіданнях простою більшістю голосів від загального складу членів Громадської ради. У разі відсутності на засіданні необхідної для прийняття рішення кількості членів Громадської ради, секретаріат Громадської ради у дводенний термін проводить опитування членів Громадської ради за допомогою електронної пошти або за телефоном.

7.2. Прийняття до складу членів Громадської ради здійснюється на підставі відповідного письмового рішення керуючого органу організації-кандидата до якої додається інформація про органи управління, основні напрями та досвід діяльності у сфері, що відноситься до компетенції Громадської ради.

7.3. Виключення зі складу членів Громадської ради здійснюється:
1) на підставі відповідної заяви члена Громадської ради;
2) у зв’язку із невиконанням членом Громадської ради обов’язків, покладених на нього цим Положенням або іншим рішенням Громадської ради;
3) у зв’язку з пропуском трьох засідань Громадської ради без поважних причин

8. Громадську раду очолює голова, який обирається членами ради строком на два роки.
Голова громадської ради:
- організовує діяльність ради;
- скликає та організовує підготовку засідання ради;
- підписує документи від імені ради;
- представляє раду у взаємовідносинах з органами виконавчої влади, об’єднаннями громадян, органами місцевого самоврядування, засобами масової інформації.
Голова ради має заступників, які обираються з числа членів ради за його поданням

9. Громадська рада проводить свою діяльність відповідно до  затверджених нею  планів  роботи.  Основною  формою  роботи  Громадської ради є засідання,  які проводяться в міру потреби,  але не рідше ніж один раз на квартал.
Засіданням громадської  ради  є  правомочним,  якщо  на ньому присутні не менш як половина її членів.
У засіданнях громадської ради можуть брати  участь  керівники центральних і місцевих органів виконавчої влади.

10. Рішення   громадської   ради є  правочинним,  якщо  воно приймається відкритим голосуванням простою  більшістю  голосів  її членів,  присутніх на засіданні.  У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос головуючого на засіданні Громадської ради.

11.1  Члени Громадської ради мають право:
1) брати участь у підготовці та прийнятті рішень Громадської ради, формуванні та діяльності її органів, заходах Громадської ради;
2) вносити пропозиції щодо пріоритетних напрямів діяльності Громадської ради;
3) брати участь у вирішенні будь-яких інших питань у діяльності Громадської ради;
4) отримувати інформацію про діяльність та рішення Громадської ради.

11.2. Члени Громадської ради зобов’язані:
1) дотримуватись вимог цього Положення та рішень Громадської ради;
2) брати активну участь у діяльності Громадської ради, її органів.

12. Громадська рада для забезпечення своєї діяльності створює секретаріат Громадської ради. Кількісний та персональний склад секретаріату Громадської ради, а також порядок його формування та роботи визначаються Громадською радою.

На секретаріат Громадської ради покладаються такі обов’язки: підготовка засідань, порядку денного та проектів рішень Громадської ради, виконання рішень Громадської ради та її органів; підтримання зв’язків між Громадською радою та організаціями та установами; доведення до відома адресатів та засобів масової інформації рішень Громадської ради та результатів діяльності її органів; обслуговування та підтримка веб-сторінки Громадської ради.

13. Забезпечення  секретаріату  Громадської ради приміщенням, засобами зв'язку,  створення необхідних умов для  роботи  ради  та проведення  її  засідань  у тому числі відшкодування проїзду членам Громадської ради, які очолюють відповідні районні громадські ради, здійснює  відповідний  орган  виконавчої влади.

Поза форумом

 

#32 2006-06-21 14:45:31

Дементий
Moderator
Зареєстрований: 2006-04-16
Повідомлень: 233

Re: формування складу Громадської Ради при ОДА

Друкує пропозиції, які було вирішено робочою групою винести на загнальне обговорення

ПРОПОЗИЦІЇ ДО ЗМІН ПРОЕКТУ ПОЛОЖЕННЯ ГРОМАДСЬКОЇ РАДИ

До п.1
Громадська рада має статус юридичної особи, має печатку, бланки, рахунки тощо

До п. 5
У пункт Громадська рада має право додати
-    виступати учасником цивільно-правових відносин
-    представляти та захищати свої законні інтереси і інтереси своїх членів у державних органах, установах, громадських органах.
-    Порушувати питання перед державними та правоохоронними органами про притягнення до моральної та матеріальної відповідальності винних осіб, які заподіяли шкоду державі та громадянам згідно чинного законодавства України.
-    Брати участь у політичній діяльності, - мітингах, демонстраціях тощо.
-    Сприяти заходам щодо припинення діяльності забруднюючих підприємств, які негативно впливають на довкілля та здоров’я людини.
-    Подавати до суду позови про відшкодування шкоди, заподіяної внаслідок порушення законодавства України, в тому числі здоров’ю громадян та майну громадських об’єднань.

До п. 6.
До   складу   обласної громадської  ради включаються  обласні громадські організації, які зареєстровані в управлінні юстиції пропорційно кількісному складу громадської організації

До п. 6.
Виключити зі складу обласної громадської ради партії, ЗМІ, районні громадські ради (їхні представники лише запрошуються на відповідні засідання)


До п.7.3.
Виключення із складу громадської ради: (додати)
За приниження іміджу та авторитету громадської ради, порушення дисципліни

До п.8.
Замість «Громадську раду очолює голова, який обирається членами ради строком на два роки» пропонується «Громадську раду очолюють співголови по основним напрямкам діяльності громадської ради, які обирається членами ради строком на два роки»


До п. 9.
Замість У засіданнях громадської ради можуть брати  участь  керівники центральних і місцевих органів виконавчої влади. включити
На засідання громадської ради обов’язково запрошуються представники органів місцевого самоврядування, виконавчої влади та представники районних громадських рад

До п. 10
Зняти положення «У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос головуючого на засіданні Громадської ради»

До п. 11.1 
Члени Громадської ради мають право (додати):
- Обирати та бути обраними до всіх виборчих органів
2) вносити на розгляд пропозиції щодо пріоритетних напрямів діяльності Громадської ради;
До п. 11.2.
Члени Громадської Ради зобов’язані
1)    виконувати вимоги цього Положення та рішень Громадської ради

До п. 12.
Додати Керує секретаріатом Відповідальний секретар Громадської ради

Поза форумом

 

#33 2006-06-21 15:03:23

Дементий
Moderator
Зареєстрований: 2006-04-16
Повідомлень: 233

Re: формування складу Громадської Ради при ОДА

Протокол засідання робочої групи
по створенню Громадської ради
при Херсонській облдержадміністрації
1 червня 2006 р.
ПРИСУТНІ 8 членів робочої групи ( Білий Д.В., Буянов П.М., Кривонос В.В., Куценко В.А., Польська Л.М., Попов І.Г., Ряшенцев В.В., Соболь Л.С.)
ГОЛОВУЮЧА Лариса Польська
СЕКРЕТАР Дементій Білий

ПОРЯДОК ДЕННИЙ
1.    Про проект Положення
2.    Про час засідання Громадської ради
3.    Про порядок проведення Громадської ради


1. СЛУХАЛИ: Про проект Положення про Громадську раду при Херсонській облдержадміністрації

УХВАЛИЛИ.
1. Проект Положення прийняти за основу (текст додається)
2. Винести на загальне обговорення учасників зборів по створенню Громадської ради при Херсонській обласній державній адміністрації пропозиції змін Положення (додаються)
ГОЛОСУВАЛИ: одноголосно

2. СЛУХАЛИ Про час засідання Громадської Ради
УХВАЛИЛИ: Провести засідання Громадської ради після повернення голови Херсонської облдержадміністрації з відпуски.
ГОЛОСУВАЛИ: одноголосно


3. СЛУХАЛИ Про порядок проведення Громадської Ради
УХВАЛИЛИ:
1) Затвердити Порядок денний засідання Громадської Ради
1.    Обрання мандатної комісії по перевірці повноважень учасників установчих зборів Громадської ради
2.    Інформування про Порядок проведення консультацій з громадськістю з питань формування та реалізації державної політики, затверджений Кабінетом Міністрів України.
3.    Затвердження Положення «Про Громадську ради при Херсонській облдержадміністрації»
4.    Обрання Голови Громадської Ради
2) поручити Управлінню з питань внутрішньої політики Херсонської облдержадміністрації поінформувати учасників установчих зборів Громадської Ради про необхідність надання копій свідоцтв про реєстрацію організацій та витягів з протоколів керівних органів про входження до Громадської ради для перевірки повноважень учасників установчих зборів.
ГОЛОСУВАЛИ: одноголосно

Головуючий                    Л.М.Польська
Секретар                    Д.В.Білий

Поза форумом

 

#34 2007-05-24 09:36:11

Оксана
Активіст
Зареєстрований: 2006-04-20
Повідомлень: 134

Re: формування складу Громадської Ради при ОДА

Шановні колеги!

Дозвольте поінформувати вас про зміни, які відбудуться (сподіваюсь) у статусі Громадської ради при обласній державній адміністрації.
З початку року ЦСП ретельно вивчено основні вимоги обласного конкурсу соціальних проектів громадських організацій, який ми намагаємося запровадити в області (Положення про конкурс затверджено рішенням сесії обласної ради від 5 липня 2006 року №54). Однією з умов конкурсу є функціонування дорадчо-консультативного органу при Херсонській обласній раді. На зазначений орган, відповідно до Положення, покладені функції консультативного голосу при прийнятті рішень обласної ради стосовно визначення пріоритетів у сфері соціальної політики, відбору членів Конкурсної комісії та експертів, які братимуть участь в оцінці проектів, поданих на конкурс. Оскільки нормативно-правовими документами центральних органів не врегульовано питання створення та діяльності дорадчо-консультативних органів при органах місцевого самоврядування, вивчено досвід інших областей. За основу було взято спільне розпорядження Дніпропетровської обласної державної адміністрації та обласної ради від 08 лютого 2007 року №39/33-р "Про створення обласної громадської консультативної ради:

На виконання Указу Президента України від 15 вересня 2005 року №1276/2005 „Про забезпечення участі громадськості у формуванні та реалізації державної політики”, постанови Кабінету Міністрів України від 1 березня 2006 року №215 „Питання забезпечення участі громадськості у формуванні та реалізації державної політики”, та від 15 жовтня 2004 року №1378 „Деякі питання щодо забезпечення участі громадськості у формуванні та реалізації державної політики”, згідно зі спільним розпорядженням голови обласної державної адміністрації та голови обласної ради від 27 грудня 2006 року №556/161-р „Про затвердження основних засад взаємодії і співробітництва обласної державної адміністрації та обласної ради”, з метою сприяння реалізації громадянами конституційного права та участі в управлінні державними справами, надання можливості для їх вільного доступу до інформації про діяльність органів місцевого самоврядування та виконавчої влади, забезпечення гласності, відкритості та прозорості в діяльності цих органів, проведення консультацій з громадськістю щодо формування та реалізації державної політики:
1. Створити обласну громадську консультативну раду як консультативно-дорадчий орган при Дніпропетровській обласній раді та Дніпропетровській обласній державній адміністрації.
2. Затвердити положення про обласну громадську консультативну раду згідно з додатком 1.
3. Затвердити склад обласної громадської консультативної ради згідно з додатком 2.
4. Координацію роботи щодо виконання цього розпорядження покласти на заступника голови обласної ради по виконавчому апарату Осетрова Ю.М., начальника управління з питань внутрішньої політики облдержадміністрації Пригунова Г.О.;
контроль – на заступника голови обласної ради Лазаренка І.І. та першого заступника голови облдержадміністрації Вербицького Г.П.

Поза форумом

 

#35 2007-05-24 09:36:47

Оксана
Активіст
Зареєстрований: 2006-04-20
Повідомлень: 134

Re: формування складу Громадської Ради при ОДА

Додаток 1
до спільного розпорядження
голови облдержадміністрації
та голови обласної ради
08.02.2007 № 39/33-р



ПОЛОЖЕННЯ
про обласну громадську консультативну раду

1. Обласна громадська  консультативна  рада є дорадчим органом, який утворюється при Дніпропетровській обласній державній адміністрації та Дніпропетровській обласній раді з метою здійснення координації заходів, пов’язаних із забезпеченням проведення консультацій з громадськістю з питань формування та реалізації державної політики.

2. У своїй діяльності обласна громадська  консультативна  рада керується Конституцією України та законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, рішеннями органів місцевого самоврядування та виконавчої влади, при яких вона утворена, а також –  цим Положенням.

3. Основними завданнями обласної громадської  консультативної  ради є:
сприяння реалізації громадянами конституційного права на участь в управлінні державними справами;
забезпечення врахування громадської думки у процесі підготовки та організації виконання рішень обласної ради, розпоряджень голови облдержадміністрації та місцевих органів влади.

4. Обласна громадська  консультативна  рада відповідно до покладених на неї основних завдань:
готує і подає пропозиції до орієнтовного плану проведення консультацій з громадськістю;
подає пропозиції щодо строків проведення публічних громадських обговорень;
подає пропозиції щодо проведення консультацій з громадськістю з питань, не передбачених орієнтовним планом;
розробляє та подає на розгляд пропозиції до плану проведення консультацій з громадськістю за визначеною тематикою із зазначенням переліку питань, строків та етапів, порядку оприлюднення інформації про проведення консультацій та врахування їх результатів;
здійснює інші заходи щодо організації та проведення консультацій з громадськістю згідно з Порядком проведення консультацій з громадськістю з питань формування та реалізації державної політики;
опрацьовує отримані за результатами проведення консультацій з громадськістю пропозиції і зауваження з питань формування та реалізації державної політики і подає їх в установленому порядку відповідному органу місцевого самоврядування та виконавчої влади;
систематично інформує громадськість, зокрема через засоби масової інформації, про свою діяльність, прийняті рішення та стан їх виконання.

5. Обласна громадська  консультативна  рада з метою виконання покладених на неї завдань має право:
отримувати в установленому порядку від відповідного органу місцевого самоврядування та виконавчої влади інформацію, необхідну для своєї роботи;
утворювати постійні та тимчасові робочі органи (комітети, комісії, експертні групи) відповідно до напрямів роботи громадської  консультативної  ради;
залучати до своєї роботи представників органів місцевого самоврядування та виконавчої влади, підприємств, установ та організацій, вітчизняних і міжнародних експертних та наукових організацій (за згодою їх керівників), а також окремих фахівців;
проводити асамблеї, конференції, збори.

6. До складу обласної громадської  консультативної  ради включаються по одному представнику від політичних партій, які подолали трьохвідсотковий бар’єр на виборах народних депутатів України, депутатів обласної, районних, міських рад, фракцій обласної ради, утворених за сприянням обласних організацій політичних партій, громадських організацій, професійних спілок, творчих спілок та інших об'єднань громадян, засобів масової інформації.

7. Обласну громадську  консультативну  раду очолюють співголови: голова Дніпропетровської обласної ради та голова Дніпропетровської обласної державної адміністрації на паритетних принципах співголовування.

8. Співголови обласної громадської  консультативної  ради:
організовують діяльність обласної громадської  консультативної  ради;
скликають та організовують підготовку засідання обласної громадської  консультативної  ради;
підписують документи від імені обласної громадської  консультативної  ради;
представляють обласну громадську  консультативну раду у взаємовідносинах з органами місцевого самоврядування, органами виконавчої влади, засобами масової інформації.
9. Обласна громадська  консультативна  рада проводить свою діяльність відповідно до затверджених нею планів роботи. Основною формою роботи обласної громадської  консультативної  ради є засідання, які проводяться в міру потреби, але не рідше ніж один раз на квартал.
Організацію засідань обласної громадської  консультативної  ради здійснює секретаріат Ради, склад якого затверджується співголовами   обласної громадської  консультативної  ради на паритетних засадах з членів Ради.
Засідання обласної громадської  консультативної  ради є правомочним, якщо на них присутні не менш як половина її членів.
У засіданнях обласної громадської  консультативної  ради можуть брати участь керівники центральних і місцевих органів влади та органів місцевого самоврядування.

10. Рішення обласної громадської  консультативної  ради є правочинним, якщо воно приймається відкритим голосуванням простою більшістю голосів її членів, присутніх на засіданні. У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос головуючого на засіданні.
Рішення обласної громадської консультативної ради мають рекомендаційний характер.






Керівник апарату
облдержадміністрації

                                                  А.Л.РИЖЕНКО    Заступник голови
обласної ради,
керуюча справами

К.В.ВІДЯКІНА

Поза форумом

 

#36 2007-05-24 09:38:43

Оксана
Активіст
Зареєстрований: 2006-04-20
Повідомлень: 134

Re: формування складу Громадської Ради при ОДА

17 квітня 2007 року ЦСП було підготовлено та направлено листи на адреси голів Херсонської обласної державної адміністрації та обласної ради наступного змісту:

Про створення Обласної
Громадської ради

Шановний Борисе Віталійовичу!

Рішенням Херсонської обласної ради від 05 липня 2006 року №54 затверджено „Положення про обласний конкурс соціальних проектів об’єднань громадян”. Прийняттю даного рішення передувала ефективна робота громадських організацій Херсонщини протягом квітня – червня 2006 року. Проект Положення активно обговорювався громадськістю під час зустрічей. Організація та проведення обласного конкурсу соціальних проектів  спрямовано на ефективне задоволення потреб територіальних громад області,  налагодження механізмів співпраці органів влади з інститутами громадянського суспільства, залучення організацій та об’єднань області до формування регіональної соціальної політики та раціонального використання бюджетних коштів.
Проте, реалізація конкурсу можлива лише за умови створення та ефективної діяльності консультативно-дорадчого органу при Херсонській обласній раді. До функцій зазначеного громадського органу, згідно Положення про конкурс, відноситься попереднє погодження  рішень голови обласної ради щодо визначення пріоритетів у сфері соціальної політики, на підставі яких буде проводитися конкурс; відбір кандидатур членів Конкурсної комісії та склад експертів, які будуть брати участь в оцінюванні проектів, поданих на конкурс.
На сьогодні при обласній державній адміністрації діє Громадська рада, структура якої знаходиться на етапі формування.
Запровадження діяльності дорадчо-консультативних органів при органах місцевого самоврядування не врегульовано на  законодавчому рівні, проте, існує позитивний досвід створення дорадчої структури зі статусом „Обласна Громадська рада” у Дніпропетровській області (нормативні документи додаються), який можна було б застосувати на Херсонщині.
У зв’язку з цим, пропонуємо розглянути можливість надання Громадській раді при обласній державній адміністрації статусу „Обласної Громадської ради” з внесенням відповідних змін та доповнень до Положення про її діяльність.
Дякуємо за розуміння та підтримку.

Додаток: на 4 арк.

З повагою,
Голова Херсонської міської
громадської організації
„Центр Соціального Партнерства”                                                              О.В.Устиненко

Поза форумом

 

#37 2007-05-24 09:47:27

Оксана
Активіст
Зареєстрований: 2006-04-20
Повідомлень: 134

Re: формування складу Громадської Ради при ОДА

14 травня 2007 року  отримано відповідь від управління з питань внутрішньої політики ОДА від №520 - 12/324 - 313/343:

Голові Херсонської міської
громадської організації
"Центр Соціального Партнерства"
Устиненку О.В.


Про створення Обласної
Громадської Ради

Шановний Олеже Володимировичу!


Уважно розглянувши Ваше звернення від 17 квітня 2007 року про можливість надання Громадській ради при обласній державній адміністрації статусу "Обласної Громадської ради" з внесенням відповідних змін та доповнень до Положення про її діяльність, управління з питань внутрішньої політики повідомляє наступне.
Пропонуємо Вам звернутися до голови Громадської ради при обласній державній адміністрації Польської Л.М. з метою внесення запропонованих змін та доповнень до існуючого Положення Громадської ради.


Попередньо під час зустрічі з начальником управління з питань внутрішньої політики ОДА Левадною Т.В. досягнуто домовленості про підготовку  доповідної записки на ім'я голови обласної державної адміністрації Сіленкова Б.В. стосовно обгрунтування доцільності створення спільної Громадської ради при обласній державній адміністрації та обласній раді.

Поза форумом

 

#38 2007-05-24 09:49:56

Оксана
Активіст
Зареєстрований: 2006-04-20
Повідомлень: 134

Re: формування складу Громадської Ради при ОДА

22 травня 2007 року відбулося засідання постійної комісії Херсонської обласної ради  з питань взаємодії із засобами масової інформації, політичними організаціями та політичними партіями. На комісію було запрошено представника Центру Соціального Партнерства. До обговорення були запропоновані питання, які винесено на розгляд чергової сесії обласної ради, що відбудеться 1 червня 2007 року, зокрема, висвітлення діяльності Херсонської обласної ради, проект обласної цільової програми підтримки сім’ї  на період до 2010 року та ін.
За підсумками розгляду профільною постійною комісією  підтримано  ініціативу Херсонського Центру Соціального Партнерства щодо створення Обласної Громадської ради. Дане питання  винесено на розгляд  засідання чергової сесії обласної ради.

Поза форумом

 

#39 2009-07-05 14:25:27

Людмила
Administrator
Зареєстрований: 2006-04-11
Повідомлень: 972

Re: формування складу Громадської Ради при ОДА

в Донецьку назріло "перезавантаження":

Перезавантаження Громадської ради при Донецькій ОДА

Донецька обласна державна адміністрація розпочала консультації з громадськістю щодо відновлення на якісно нових засадах діяльності Громадської ради при Донецькій ОДА, робота якої в попередньому форматі виявилась неефективною.

На консультативну зустріч до Донецької обласної державної адміністрації (ОДА) були запрошені координатори 11 комітетів Громадської ради (ГР) при ОДА, вісім з яких змогли взяти участь в нараді. Зустріч відкрив Олександр Юрійович КОВАЛЕНКО, начальник Головного управління взаємодії з громадськістю та у справах національностей і релігій ОДА, який зазначив, що: "без Громадської ради органи влади працювати вже не можуть".

Як запевнив учасників зустрічі Андрій Вікторович ХАЛЕЦЬКИЙ, начальник управління взаємодії з політичними та громадськими організаціями головного управління, активізація роботи органів влади щодо відновлення діяльності інструментів консультування з громадськістю є нормальним процесом і не пов’язана з початком чергової виборчої кампанії.

Перед тим, як обговорити практичні заходи щодо "перезавантаження" Громадської ради, учасники зустрічі обмінялись думками щодо шляхів реалізації Концепції сприяння органами виконавчої влади розвитку громадянського суспільства, схваленої розпорядженням Кабінету Міністрів України від 21 листопада 2007 р. № 1035-р, обговорили презентацію Ніни ДІДЕНКО, д.ф.н., декана факультету менеджменту Донецького державного університету управління щодо теоретичних аспектів розвитку міжсекторної співпраці, а також підготовлений Головним управлінням проект позиційного документу щодо принципів взаємодії ДонОДА з інституціями громадянського суспільства.

Учасники презентували власний досвід розбудови інструментів участі громадян в формуванні та реалізації державної політики в області, зокрема, через роботу Громадської експертної групи при ОДА (працювала у 2005-2007 рр.), профільних громадських колегій, рад та експертних груп, що діють при окремих управліннях ОДА з метою консультацій щодо відповідних питань.

За пропозицією координатора Комітету з питань освіти та європейської інтеграції Громадської ради, директора Центру політологічних досліджень (ЦПД) Сергія ШТУКАРІНА, з метою відновлення повноцінної роботи ГР було вирішено підготувати проект Меморандуму про взаємодію між ОДА та Громадською радою щодо розвитку громадянського суспільства в Донецькій області, який винести на засідання ГР, що планується провести наприкінці липня-на початку серпня ц.р.

Згідно аналізу за результатами моніторингу діяльності громадських рад, проведеного Центром, серед усіх консультативно-дорадчі органів, найбільш ефективною виявилась робота галузевих експертних рад і колегій, в той час, як громадські ради із загальних питань в областях на практиці майже не діють.

Керівництво Головного управління також підтримало ідею, висловлену керівником ЦПД, щодо створення в межах сайту ДонОДА єдиного порталу консультацій з громадськістю, де кожне з управлінь зможе розміщувати проекти документів, що виносяться на громадське обговорення, а також зазначати строки надання пропозицій та контакти відповідальних фахівців.

Взято  з Громадського Простору

Поза форумом

 

Нижній колонтитул

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

[ Generated in 0.030 seconds, 6 queries executed ]