Форум ЦСП

Форум для спілкування клієнтів, партнерів та співробітників херсонського ЦСП.
УВАГА: для того, щоб розміщувати повідомлення, необхідно "зайти"
На сайт ЦСП

Ви не зайшли.

#1 2007-06-30 09:35:05

Людмила
Administrator
Зареєстрований: 2006-04-11
Повідомлень: 972

Процедури отримання вибраних соціальних послуг

або оформлення необхідних для них документів

Отже, 18 послуг, які досліджують виконавці проекту "Громадська експедиція "Корупційна діра"
(болдом виділені ті, по яких проводиться більш грунтовне дослідження, процедури по них розміщені на початку переліку)

1.  обслуговування одиноких громадян терцентрами Управлінь праці та соцполітики
2.  забезпечення засобами пересування осіб із ПОРА
3.  протезування
4.  оформлення групи інвалідності
5.  отримання виплат на дитину-інваліда або інваліда дитинства
6.  отримання направлення до пансіонату чи хоспісу
7.  виплата по народженню дитини 
8.  оздоровлення дітей без батьківського піклування у літніх таборах
9.  оформлення опіки та піклування
10. соціальний супровід сімей з дітьми з девіантною поведінкою
11. надання дозволів на зміну житлових умов сім"ям з дітьми
12. допомога на поховання
13. оформлення соціальної пенсії
14. отримання компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги
15. отримання довідки про присвоєння ідентифікаційного номера; декларація про доходи  та  майно
16. отримання довідки про реєстрацію місця проживання
17. оформлення пенсійного посвідчення
18. оформлення свідоцтва про народження

Поза форумом

 

#2 2007-06-30 10:15:10

Людмила
Administrator
Зареєстрований: 2006-04-11
Повідомлень: 972

Re: Процедури отримання вибраних соціальних послуг

1.  обслуговування одиноких громадян терцентрами Управлінь праці та соцполітики 

Хто має право на отримання обслуговування:
Територіальний центр приймає в підрозділи на обслуговування пенсіонерів, інвалідів I і II групи незалежно від віку, одиноких непрацездатних громадян та інших соціально незахищених громадян (далі — непрацездатні громадяни), які потребують соціально-побутової та медико-соціальної допомоги, на підставі картки медичного огляду, акту обстеження матеріально-побутових умов проживання та особистої заяви.
До числа одиноких непрацездатних громадян відносяться громадяни, в тому числі подружжя, які не мають працездатних родичів, зобов’язаних за законом їх утримувати.

Орган до якого необхідно подати заяву:
Територіальний центр соціального обслуговування пенсіонерів та одиноких непрацездатних громадян

Перелік документів:
Територіальний центр приймає в підрозділи на обслуговування на підставі картки медичного огляду, акту обстеження матеріально-побутових умов проживання та особистої заяви
На громадян, які приймаються на обслуговування відділенням, оформлюється особова справа, яка складається з таких документів:
- особиста заява;
- карта медичного огляду;
- акт обстеження матеріально-побутових умов;
- договір між громадянином і відділенням про надання послуг;
- довідка про склад сім’ї (у разі потреби).

Строки розгляду заяви:
Особливі строки розгляду звернення не передбачені

Послуги які надаються:
Територіальний центр через свої підрозділи забезпечує якісне надання різних видів соціально-побутових, комунальних та медико-соціальних послуг непрацездатним громадянам відповідно до висновків лікарів про ступінь втрати здатності до самообслуговування, а саме:
•    придбання та доставку продовольчих, промислових та господарських товарів за рахунок обслуговуваних громадян (при необхідності, за зниженими цінами або безплатно), приготування їжі, доставку гарячих обідів, годування, в тому числі у пунктах харчування, їдальнях, доставку книг, газет, журналів тощо;
•    виклик лікаря, придбання та доставка медикаментів, відвідування хворих у закладах охорони здоров’я, здійснення лікувально-оздоровчих, профілактичних заходів та соціально-психологічної реабілітації, госпіталізацію, консультування у лікарів та інших спеціалістів, створення умов для посильної праці;
•    допомогу в прибиранні приміщення, пранні білизни;
•    організацію надання платних послуг через пункти побуту (хімчистка, прання білизни, ремонт одягу, взуття і побутової техніки, перукарські послуги тощо);
•    оформлення документів на отримання субсидій по оплаті житлово-комунальних послуг, оплату платежів;
•    читання преси, написання листів;
•    допомогу в обробітку присадибних ділянок (площа обробітку присадибних ділянок визначається разом з місцевими органами виконавчої влади);
•    оформлення документів на санаторно-курортне лікування, влаштування до будинку-інтернату для громадян похилого віку та інвалідів (пансіонату), психоневрологічного інтернату тощо;
•    організацію надання необхідних видів протезно-ортопедичної допомоги, забезпечує милицями, палицями, окулярами;
•    оформлення замовлень та організацію контролю за своєчасним і якісним наданням послуг підприємствами торгівлі, громадського харчування, побуту, зв’язку, службами житлово-комунального господарства, закладами культури, колективними сільськогосподарськими підприємствами тощо;
•    - встановлення і підтримання зв’язків з підприємствами, установами та організаціями для надання шефської допомоги одиноким непрацездатним громадянам;
•    створення умов для посильної праці, лікувально-трудової терапії вдома;
•    вирішення за дорученням обслуговуваних громадян різних питань у державних та інших підприємствах, установах і організаціях, об’єднаннях громадян, контроль за наданням встановлених пільг;
•    організацію відпочинку (відвідання лекцій, участь в екскурсіях, самодіяльних художніх колективах, гуртках і т.п.), проведення консультацій у спеціалістів з різних питань.
•    інші послуги, що визначаються при індивідуальних обстеженнях матеріально-побутових умов проживання одиноких непрацездатних громадян.


Адреси управлінь праці та соцзахисту: http://www.oda.kherson.ua/cgi-bin/control.pl?id=../control/uk/data/poslugy/adresa.html&lang=uk&type=body
(терцентри можуть знаходитися окремо!!!!!!)

Поза форумом

 

#3 2007-06-30 11:08:08

Людмила
Administrator
Зареєстрований: 2006-04-11
Повідомлень: 972

Re: Процедури отримання вибраних соціальних послуг

4.  оформлення групи інвалідності

Схема:
1. Орган, куди необхідно звернутися:
Відповідно до ст. 7 Закону України „Про реабілітацію інвалідів в Україні" інвалідність повнолітніх хворих встановлюється медико-соціальними експертними комісіями (далі - МСЕК), а неповнолітніх - лікарсько-консультативними комісіями лікувально-профілактичних закладів.
Відповідно до п. 5 Положення про медико-соціальну експертизу (затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 22 лютого 1992 р. N 83) органом, який здійснює медико-соціальну експертизу, є медико-соціальні експертні комісії (МСЕК), що організуються в самостійні центри, бюро при управліннях охорони здоров’я обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій. П. 8 цого Положення встановлюється, що медико-соціальні експертні комісії проводять роботу на базі лікувально-профілактичних закладів, які надають їм приміщення, медичне і господарське обладнання, необхідне для проведення експертизи хворих та зберігання документів, а також забезпечують їх санітарним автотранспортом для огляду хворих удома та здійснення контролю за виконанням індивідуальних програм реабілітації. В окремих випадках незалежно від місцевих умов медико-соціальні експертні комісії можуть розміщуватись в приміщеннях, що надаються їм за рішенням місцевих органів виконавчої влади. П. 22 Положення передбачено, що хворого, який направляється на комісію, представляє лікар, який лікує, або голова лікарсько-консультаційної комісії лікувально-профілактичного закладу. Для вирішення соціальних питань запрошуються представники власника підприємства, установи, організації, де працює хворий, або уповноваженого ним органу та профспілкового комітету.
Відповідно до п. 4 Порядку організації та проведення медико-соціальної експертизи втрати працездатності (затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 04.04.1994 р. № 221) огляд хворих у МСЕК проводиться за місцем проживання або лікування. Якщо хворий за станом здоров'я з'явитися на МСЕК не може, огляд проводиться вдома або в стаціонарі, де він перебуває на лікуванні.
МСЕК при встановленні групи інвалідності керуються Інструкцією про встановлення груп інвалідності (затверджено Наказом Міністерства охорони здоров'я від 07.04.2004  N183)

2. Необхідні документи:
-- паспорт чи інший документ, що посвідчує особу;
-- направлення для огляду хворого у МСЕК, видане лікарсько-консультаційною комісією (ЛКК) відповідного лікувально-профілактичного закладу за формою, затвердженою МОЗ.

3. Строк розгляду звернення:
Огляд у МСЕК тимчасово непрацездатного громадянина повинен здійснюватися не більше семи днів (п. 6 Порядку організації та проведення медико-соціальної експертизи втрати працездатності).

4. Результат:
а) у разі визнання хворого інвалідом інвалідність установлюється з дня надходження до МСЕК документів, на підставі яких приймається відповідне рішення;
б) МСЕК у разі потреби приймає рішення щодо продовження термінів тимчасової непрацездатності для долікування хворого;
в) якщо МСЕК не прийняла рішення про продовження терміну тимчасової непрацездатності лікарняний листок закривається датою огляду хворого у МСЕК.

Адреса: главным первичным пунктом формления инвалидности  является Областноой МСЕК - адрес: угол  Ушакова и Переулка красного креста. вход с улицы, первый этаж. Эту инстанцию  должны пройти все  перед подтверждением по профильным и районным МСЕКам.

Поза форумом

 

#4 2007-06-30 11:10:50

Людмила
Administrator
Зареєстрований: 2006-04-11
Повідомлень: 972

Re: Процедури отримання вибраних соціальних послуг

7.  виплата по народженню дитини

1. Орган, куди необхідно звернутися:
3 ІІ кварталу 2007 року призначення і виплата допомоги при народженні дитини як застрахованим так і не застрахованим особам здійснюється управліннями праці та соціального захисту населення районних, районних у мм. Києві та Севастополі держадміністрацій, структурними підрозділами з питань праці та соціального захисту населення виконавчих органів міських, районних у містах рад за місцем реєстрації або місцем проживання особи. Допомога може бути призначена за місцем фактичного проживання особи за умови подання довідки про неодержання зазначеної допомоги в органах праці та соціального захисту населення за місцем реєстрації або місцем проживання.
У разі народження (усиновлення, встановлення опіки) двох і більше дітей допомога надається на кожну дитину.
Одноразова допомога при народженні дитини призначається за умови, якщо звернення за її призначенням надійшло не пізніше шести місяців з дня народження дитини.

2. Необхідні документи:
Для призначення одноразової допомоги при народженні дитини до органу праці та соціального захисту подаються такі документи:
1) заява про призначення допомоги, що складається за формою, затвердженою Мінпраці;
2) копія свідоцтва про народження дитини та довідка, видана державним органом реєстрації актів цивільного стану для призначення одноразової допомоги при народженні дитини (крім випадків, коли смерть дитини настала до її реєстрації в державному органі реєстрації актів цивільного стану).
Жінка, яка постійно проживає (зареєстрована) на території України та народила дитину під час тимчасового перебування за межами України, подає легалізовані в установленому порядку документи компетентних органів країни перебування, що засвідчують народження дитини, якщо інше не передбачено законодавством;
3) копія рішення суду про усиновлення чи відповідних органів про встановлення опіки — для усиновителів та опікунів.

3. Строк розгляду звернення:
Документи, необхідні для призначення допомоги при народженні дитини та допомоги по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку подаються особою, яка претендує на призначення допомоги, особисто та розглядаються органом, що призначає і виплачує допомогу, протягом десяти днів з дня подання заяви.
Про призначення зазначених видів допомоги чи про відмову в їх призначенні із зазначенням причини відмови та порядку оскарження цього рішення орган, що призначає і виплачує зазначену допомогу, видає чи надсилає заявникові письмове повідомлення протягом п’яти днів після прийняття відповідного рішення.

4. Результат:
У разі народження (усиновлення, встановлення опіки) двох і більше дітей допомога надається на кожну дитину.
Одноразова допомога при народженні дитини призначається за умови, якщо звернення за її призначенням надійшло не пізніше шести місяців з дня народження дитини.
У разі народження мертвої дитини допомога при народженні дитини не призначається.
У 2007 році допомога при  народженні дитини - у розмірі 8500 гривень. Виплата допомоги здійснюється одноразово при народженні дитини в сумі 3400 гривень, решта — протягом наступних 12 місяців рівними частинами у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України


Адреси управління соцзахисту тут: http://www.oda.kherson.ua/cgi-bin/control.pl?id=../control/uk/data/poslugy/adresa.html&lang=uk&type=body

На сайті ХОДА список документів відрізняється:
2) одноразова допомога при народженні дитини незастрахованим особам;
- паспорт (подається особисто);
- заява одного з батьків (усиновителя, опікуна), що складається за формою, затвердженою Мінпраці;
- довідка, видана органами РАЦСу для призначення одноразової допомоги при народженні дитини;
- копія свідоцтва про народження дитини;
- копії трудових книжок обох батьків;
- довідка про склад сім'ї батьків;
- довідка з місця служби (навчання) заявника.
    Жінки, які постійно проживають (зареєстровані) на території України і народили дитину під час тимчасового перебування за межами України, подають документи компетентних органів країни перебування, що засвідчують народження дитини, легалізовані в установленому порядку, якщо інше не передбачено міжнародними договорами України.
    Усиновителі та опікуни подають копію рішення про усиновлення чи встановлення опіки.
    Жінки, які до народження дитини займалися підприємницькою діяльністю, сплачували фіксований податок або перебували на загальній системі оподаткування, але не були застраховані в системі загальнообов'язкового державного соціального страхування, подають також довідку, видану державним реєстратором про припинення підприємницької діяльності

Поза форумом

 

#5 2007-06-30 11:25:30

Людмила
Administrator
Зареєстрований: 2006-04-11
Повідомлень: 972

Re: Процедури отримання вибраних соціальних послуг

9.  оформлення опіки та піклування 

1. Орган, куди необхідно звернутися:
Органами, які приймають рішення щодо опіки і піклування, є районні, районні в містах Києві та Севастополі державні адміністрації, виконавчі комітети міських, районних у містах, сільських, селищних рад.
Безпосереднє ведення справ щодо опіки і піклування покладається у межах їх компетенції на відповідні відділи й управління місцевої державної адміністрації районів, районів міст Києва і Севастополя, виконавчих комітетів міських чи районних у містах рад.
У селищах і селах справами опіки і піклування безпосередньо відають виконавчі комітети сільських і селищних рад.
Для допомоги в роботі при органах опіки та піклування створюються опікунські ради, що мають дорадчі функції і до складу яких входять депутати, представники місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування і громадськості.
Обов’язки секретаря опікунської ради виконує штатний інспектор опікунської ради.

2. Необхідні документи:
а) для оформлення опіки:
--повідомлення державних, громадських організацій або заяви громадянина (громадян);
--копії свідоцтва про народження особи, що потребує опіки, або іншого документа, який підтверджує її вік;
--копія свідоцтва про смерть батьків або рішення суду про визнання громадянина безвісно відсутнім або оголошення їх померлими чи інших матеріалів, які підтверджують неможливість виховання дитини. Якщо опіка призначається над повнолітньою особою, — рішення суду про визнання даної особи недієздатною;
--акт обстеження умов життя особи, що потребує опіки, і опис її майна;
--довідки про стан здоров’я особи, що потребує опіки (якщо вона раніше проживала окремо), та майбутнього опікуна (піклувальника);
--довідка про місце проживання майбутнього опікуна і його заява про прийняття на себе обов’язків про опіку;
--акт перевірки умов життя майбутнього опікуна та висновок від органів опіки та піклування за місцем проживання опікуна про можливість виконувати опікунські обов’язки;
--довідка лікувальної установи про відсутність в сім’ї майбутнього опікуна (піклувальника) захворювань, що перешкоджають влаштуванню до нього особи, що потребує опіки;
--документ про закріплення за дитиною житлової площі.
б) для оформлення піклування:
--повідомлення державних, громадських організацій або заява громадянина (громадян);
--копія свідоцтва про народження неповнолітньої особи, що потребує піклування, або рішення суду про визнання особи обмежено дієздатною;
--медичний висновок про стан здоров’я особи, що потребує піклування;
--довідка про місце проживання особи, що потребує піклування;
--заява майбутнього піклувальника про прийняття на себе обов’язків щодо піклування;
--довідки про стан здоров’я майбутнього піклувальника і про місце його проживання (лише при встановленні опіки над неповнолітнім);
--акт обстеження житлових умов майбутнього піклувальника (лише при встановленні піклування над неповнолітнім).

3. Строк розгляду звернення:
Рішення про встановлення опіки (піклування) повинно бути прийняте не пізніше як у місячний термін з моменту, коли відповідному органові опіки та піклування стане відомо про потребу встановлення опіки чи піклування.

4. Результат:
Опіка (піклування) встановлюється за місцем проживання особи, яка підлягає опіці (піклуванню), або за місцем проживання опікуна (піклувальника).
При встановленні опіки (піклування) орган опіки та піклування оформляє на кожного підопічного особову справу із занесенням до неї усіх вищенаведених документів, яка зберігається в органах опіки та піклування за місцем проживання підопічного протягом 75 років.
Призначеному опікуну або піклувальнику видається посвідчення встановленого зразка (строк в який видається посвідчення не вказується).

Адреси отримання:
- управління освіти (для дітей)
- ???? (для дорослих)

Поза форумом

 

#6 2007-06-30 11:31:31

Людмила
Administrator
Зареєстрований: 2006-04-11
Повідомлень: 972

Re: Процедури отримання вибраних соціальних послуг

11. надання дозволів на зміну житлових умов сім"ям з дітьми

Органи до яких необхідно звертатись:
Органи опіки та піклування державних адміністрацій

Необхідні документи.
Чітко не визначені. Вимагають РІЗНИЙ перелік документів у різних містах.
Так, Харківська правозахисна група каже про необхідність такого переліку документів:
При продажу квартири з частковою власністю неповнолітнього необхідно подати:
1) заяви обох батьків та дитини;
2) свідоцтво про право власності на квартиру ( ксерокопія);
3) технічний паспорт на квартиру;
4) свідоцтво про народження неповнолітньої дитини ( ксерокопія);
5) технічний паспорт на квартиру, що купується.
Однією з важливих умов отримання дозволу на заміну проданої квартири є забезпечення дитини іншою квартирою, причому зменшення житлової площі, погіршення умов проживання дитини не допускається.

Солом’янська районна державна адміністрація м. Києва вимагає такий перелік документів:
Перелік документів, які подаються до опікунської ради для отримання  дозволу на продаж, обмін квартир, де малолітні та неповнолітні є  співвласниками, власниками квартир або будинків:
1) Заява до опікунської ради (обох батьків; дитини, старшої 10 років);
2) Паспорти ( 1 ; 2 та останні сторінки );
3) Свідоцтво про народження неповнолітніх;
4) Свідоцтва про приватизацію;
5) Технічні паспорти;
6) Довідки з бюро інвентаризації;
8) Довідки про склад сім'ї (Ф-3) з ДЕЖу;
9) Довідка з учбового ( дошкільного ) закладу, з фотокарткою дитини,  старшої 10 років;
10) Свідоцтво про одруження ( розлучення ) батьків, свідоцтво про смерть;
11) Довідки з роботи батьків або трудова книжка ( 1 стор., останнє місце  роботи ), якщо не працюють;
12)  При виїзді на постійне місце проживання за кордон - документи, що  посвідчують виїзд на ПМЖ.
Приймається тільки повний пакет документів на обидві квартири з оригіналами та ксерокопіями.

В Херсоні вимагаю інший перелік документів:
1. Паспорти (всіх членів родини)
2. Свідоцтво про народження дитини (дітей)
3. Довідки з місця проживання та про склад сім'ї
4. Документи на житло, що продається
- технічний паспорт
- право власності
5. Документи на житло, що придбається
- технічний паспорт
- право власності
6. Заява на отримання дозволу (форма встановлена, надається в органах у справах дітей), якщо в сім'ї є діти після 14 років, то вони теж пишуть заяву.

Процедура передбачає також:
- Виїзд на місце проживання родини та на майбутнє місце (житло, яке придбається), знаходиться у гіршому стані, ніж житло, в якому мешкала дитина до того.
- Підготовку документів на виконком (відбувається 1 раз на місяць).

Строки розгляду:
Загальний строк – 30 діб

Результат:
Чітко визначених критеріїв надання чи відмови у наданні дозволу немає.

Відповідно, адреси місць надання - управління освіти

Поза форумом

 

#7 2007-06-30 11:33:35

Людмила
Administrator
Зареєстрований: 2006-04-11
Повідомлень: 972

Re: Процедури отримання вибраних соціальних послуг

17. оформлення пенсійного посвідчення

план-схема надання послуги

1. Орган, куди необхідно звернутися:
Посвідчення видаються пенсіонерам або особам, що їх представляють, управліннями Пенсійного фонду України в районах, містах і районах у містах.

2. Необхідні документи:
а) від особи що має право на отримання пенсійного посвідчення:
-- заява про призначення пенсії;
б) Управління Пенсійного фонду України в районах, містах і районах у містах подають до відповідних головних управлінь Пенсійного фонду України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, сформовані за кожною особою, яка подала заяву про призначення пенсії, такі відомості:
--прізвище, ім’я та по батькові;
--дата і місце народження;
--стать;
--номер особового рахунку;
--вид пенсії;
--термін дії.

3. Строк розгляду звернення:
Строк видачі пенсійного посвідчення не встановлено.

4. Результат:
Посвідчення оформлюється і видається безкоштовно особисто пенсіонеру або іншій особі, яка представляє інтереси пенсіонера, на підставі нотаріально засвідченого доручення, а у разі, якщо пенсіонером є неповнолітня або недієздатна особа — опікуну, піклувальнику, батькам при пред’явленні паспорта та відповідних підтверджувальних особу документів під підпис у журналі обліку пенсійних  посвідчень


Адреси надання послуги:  управління пенсійного фонду

Поза форумом

 

#8 2007-06-30 12:20:04

Людмила
Administrator
Зареєстрований: 2006-04-11
Повідомлень: 972

Re: Процедури отримання вибраних соціальних послуг

2.  забезпечення засобами пересування осіб із ПОРА

Схема забезпечення засобами пересування осіб із ПОРА (порушення опорно-рухового апарату)

Орган в який необхідно звертатись:
Для забезпечення засобами пересування, спеціальними засобами для самообслуговування, догляду, орієнтування, спілкування та обміну інформацією інвалід, дитина-інвалід чи їх законний представник звертаються до місцевого органу праці та соціального захисту населення за місцем реєстрації їх проживання, а також за місцем фактичного проживання.
Для взяття на облік інвалід та інша особа повинні подати до місцевого органу праці та соціального захисту населення:
•    заяву про забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації за формою, що затверджується Мінпраці (далі — заява);
•    копію довідки про присвоєння ідентифікаційного номера;
•    паспорт або свідоцтво про народження (для осіб віком до 16 років);
•    довідку про реєстрацію місця проживання;
•    висновок МСЕК про встановлення інвалідності (для дітей-інвалідів — висновок ЛКК);
•    індивідуальну програму реабілітації (для інваліда та дитини-інваліда);
•    висновок ЛКК для забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації (для інших осіб);
•    копію пенсійного посвідчення або посвідчення отримувача державної соціальної допомоги, що виплачується замість пенсії;
•    копію посвідчення, яке підтверджує статус особи, що має право на пільги відповідно до законодавства.
Якщо звертається законний представник інваліда чи іншої особи, він подає разом із зазначеними документами свій паспорт та документ, що підтверджує його повноваження законного представника.

Інвалід чи інша особа звертається до підприємства за направленням місцевого органу праці та соціального захисту населення.
Підприємство приймає від інваліда чи іншої особи (незалежно від реєстрації місця проживання) замовлення, реєструє його з внесенням до електронної системи інформації щодо забезпечення протезними виробами.

Строк надання послуги:
Не закріплений.

Результат розгляду:
Днем отримання технічного засобу вважається день видачі його у користування інваліду чи дитині-інваліду.
Разом з технічним засобом реабілітації місцевий орган праці та соціального захисту населення видає інструкцію з експлуатації і талон на гарантійний ремонт.
Місцеві органи праці та соціального захисту населення вживають заходів до збереження технічних засобів реабілітації та їх доставки до місця проживання інваліда чи дитини-інваліда.


Місця надання послуги:
Управління праці та соцзахисту

Поза форумом

 

#9 2007-06-30 12:23:11

Людмила
Administrator
Зареєстрований: 2006-04-11
Повідомлень: 972

Re: Процедури отримання вибраних соціальних послуг

3.  протезування

Орган в який необхідно звертатись:
Відповідно до п. 6 Порядку забезпечення окремих категорій населення технічними та іншими засобами реабілітації і формування відповідного державного замовлення Облік інвалідів та інших осіб, які мають право на безоплатне забезпечення технічними та  іншими засобами реабілітації, ведуть органи праці та соціального захисту населення за місцем реєстрації проживання осіб.
Для взяття на облік інвалід та інша особа повинні подати до місцевого органу праці та соціального захисту населення:
•    заяву про забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації за формою, що затверджується Мінпраці (далі — заява);
•    копію довідки про присвоєння ідентифікаційного номера;
•    паспорт або свідоцтво про народження (для осіб віком до 16 років);
•    довідку про реєстрацію місця проживання;
•    висновок МСЕК про встановлення інвалідності (для дітей-інвалідів — висновок ЛКК);
•    індивідуальну програму реабілітації (для інваліда та дитини-інваліда);
•    висновок ЛКК для забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації (для інших осіб);
•    копію пенсійного посвідчення або посвідчення отримувача державної соціальної допомоги, що виплачується замість пенсії;
•    копію посвідчення, яке підтверджує статус особи, що має право на пільги відповідно до законодавства.
Якщо звертається законний представник інваліда чи іншої особи, він подає разом із зазначеними документами свій паспорт та документ, що підтверджує його повноваження законного представника.

Інвалід чи інша особа звертається до підприємства за направленням місцевого органу праці та соціального захисту населення.
Підприємство приймає від інваліда чи іншої особи (незалежно від реєстрації місця проживання) замовлення, реєструє його з внесенням до електронної системи інформації щодо забезпечення протезними виробами.

Результат розгляду:
Максимальний строк виготовлення протезних виробів становить:
протезів та апаратів рук і ніг, корсетів — 20 робочих днів;
ортопедичного взуття — 20 робочих днів;
дрібних протезно-ортопедичних виробів (обтураторів, спиноутримувачів, корсетів текстильних, реклінаторів, лікувальних бандажів, кистеутримувачів, супінаторів, пронаторів) та взуття на протези — 10 робочих днів.
Строк виготовлення виробу обчислюється з дня запуску його у виробництво


Місце надання:
Управління праці та соцзахисту

Як повідомляє управління охорони здоров’я протягом І півріччя 2007 року у стоматологічних поліклініках міських лікарень за рахунок бюджетних коштів виконано протезування зубів 663 особам пільгової категорії громадян на суму 232,1 тис.грн., у тому числі 483 ветеранам війни (на 11,8% більше проти минулого року) та 175 ветеранів праці (на 22,4% більше проти м.р.).
Джерело: Сайт міськвиконкому: http://www.city.kherson.ua/index.php?id=805

Поза форумом

 

#10 2007-06-30 16:38:20

Людмила
Administrator
Зареєстрований: 2006-04-11
Повідомлень: 972

Re: Процедури отримання вибраних соціальних послуг

5.  отримання виплат на дитину-інваліда або інваліда дитинства

план-схема надання послуги

1. Орган, куди необхідно звернутися:
Заява про призначення державної соціальної допомоги подається інвалідом з дитинства до органу праці та соціального захисту населення за місцем постійного проживання або за місцем фактичного проживання інваліда, при умові подання довідки про неодержання цієї допомоги в органі праці та соціального захисту населення за місцем постійного проживання.
Заява про призначення державної соціальної допомоги інваліду з дитинства I чи II групи, який визнаний недієздатним, а також на дитину-інваліда подається одним із батьків, усиновителів, опікуном, піклувальником за місцем постійного проживання або за місцем фактичного проживання особи, яка подає заяву, при умові подання довідки про неодержання цієї допомоги в органі праці та соціального захисту населення за місцем постійного проживання.
Якщо один з батьків, усиновителів постійно проживає за інакшою адресою, ніж дитина-інвалід, то разом із заявою він подає довідку органу праці та соціального захисту населення про те, що другий з батьків, усиновителів не отримує державну соціальну допомогу на дитину-інваліда за місцем свого постійного проживання. Якщо з заявою звертається опікун або піклувальник, то подається також копія рішення про встановлення опіки чи піклування.
Управління праці та соціального захисту населення, яке прийняло заяву про призначення державної соціальної допомоги, видає заявнику розписку про прийом заяви та доданих до неї документів із зазначенням дати прийому заяви.

2. Необхідні документи:
-- заява за формою згідно з додатком 1;
-- паспорт або в разі його відсутності інший документ, що може засвідчувати особу, яка подає заяву;
-- копія свідоцтва про народження дитини-інваліда;
-- копія рішення про встановлення опіки чи піклування;
-- довідка про місце проживання інваліда з дитинства (дитини-інваліда) чи копія паспорта інваліда з дитинства з відомостями про постійне місце проживання;                                       
-- довідка про місце проживання батьків, усиновителів, опікуна, піклувальника, який подав заяву, чи копія паспорта з відомостями про постійне місце проживання;
-- копія трудової книжки (для інвалідів з дитинства III групи);
-- довідка органів державної податкової служби про те, що заявник не займається підприємницькою діяльністю, і про відсутність даних про доходи цієї фізичної особи (для інвалідів з дитинства III групи).

3. Строк розгляду звернення:
Заява про призначення державної соціальної допомоги розглядається органами праці та соціального захисту населення не пізніше 10 днів після надходження заяви з усіма необхідними документами.

4. Результат:
Не пізніше 10 днів після надходження всіх необхідних документів, управління праці та соціального захисту населення зобов’язане у письмовій формі повідомити інваліда з дитинства, а також батьків, усиновителів, опікуна або піклувальника дитини-інваліда про право на державну соціальну допомогу, умови, розмір і порядок її надання.
Управління праці та соціального захисту населення, яке прийняло заяву про призначення державної соціальної допомоги, видає заявнику розписку про прийом заяви та доданих до неї документів із зазначенням дати прийому заяви.
Державна соціальна допомога призначається з дня звернення за її призначенням.
Державна соціальна допомога виплачується державними підприємствами і об’єднаннями зв’язку за місцем проживання інваліда з дитинства або батьків, усиновителів, яким призначена допомога на дітей-інвалідів. Опікуну або піклувальнику державна соціальна допомога виплачується за місцем їх проживання.
Виплата державної соціальної допомоги провадиться щомісячно за поточний місяць у встановлені органами праці та соціального захисту населення строки.
Призначена державна соціальна допомога виплачується інваліду з дитинства незалежно від одержуваного ним заробітку, стипендії, аліментів або інших доходів.

Поза форумом

 

#11 2007-06-30 16:44:34

Людмила
Administrator
Зареєстрований: 2006-04-11
Повідомлень: 972

Re: Процедури отримання вибраних соціальних послуг

6.  отримання направлення до пансіонату чи хоспісу

Отримання направлення до пансіонату чи хоспісу:

Хто має право на отримання такої соціальної послуги:
До будинку-інтернату приймаються на державне утримання особи похилого віку, які досягли пенсійного віку, та інваліди першої і другої групи, старші за 18 років, які за станом здоров’я потребують стороннього догляду, побутового обслуговування, медичної допомоги, яким згідно з медичним висновком не протипоказане перебування у будинку-інтернаті та які не мають працездатних родичів, зобов’язаних їх утримувати за законом.
На позачергове влаштування до будинку-інтернату мають право ветерани війни та особи, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи і віднесені до I, II, III категорій згідно із Законом України “Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи”.
Переважне право на влаштування до будинку-інтернату мають ветерани згідно із Законом України “Про основні засади соціального захисту ветеранів праці та інших громадян похилого віку в Україні” (3721-12), члени сімей загиблих військовослужбовців.
Як виняток, до будинку-інтернату можуть прийматися особи похилого віку та інваліди, які мають працездатних дітей або родичів, зобов’язаних відповідно до чинного законодавства їх утримувати, якщо вони з об’єктивних причин не можуть цього робити. У такому разі щодо кожного окремого випадку, на підставі підтверджувальних документів, приймається рішення колегії відповідно Міністерства праці та соціального захисту Автономної Республіки Крим, головних управлінь праці та соціального захисту населення обласних держадміністрацій, Головного управління соціального захисту населення Київської міської держадміністрації, Управління праці та соціального захисту населення Севастопольської міської держадміністрації.

Орган до якого необхідно звертатись:
Приймання до будинку-інтернату здійснюється за путівкою відповідно Міністерства праці та соціального захисту Автономної Республіки Крим, головних управлінь праці та соціального захисту населення обласних держадміністрацій, Головного управління соціального захисту населення Київської міської держадміністрації, Управління праці та соціального захисту населення Севастопольської міської держадміністрації.

Які необхідно документи:
Приймання до будинку-інтернату здійснюється на підставі:
особистої заяви громадянина похилого віку чи інваліда про його прийняття до будинку-інтернату;
паспорта (або іншого документа, що засвідчує особу);
медичної картки про стан здоров’я з висновком про необхідність стороннього догляду;
довідки про розмір призначеної пенсії;
довідки про склад сім’ї за встановленою формою;
довідки медико-соціальної експертної комісії про групу інвалідності особи, що приймається до будинку-інтернату (за наявності групи інвалідності).

Строк:
Не визначений.

Послуги, які надають у будинку-інтернаті:
Мешканці будинку-інтернату забезпечуються відповідно до встановлених норм:
•    житлом, одягом, взуттям, постільною білизною, м’яким і твердим інвентарем та столовим посудом;
•    раціональним чотириразовим харчуванням, у тому числі і дієтичним, з урахуванням віку і стану здоров’я осіб, що проживають у будинку-інтернаті в межах натуральних норм харчування (проміжки часу між прийманням їжі не повинні бути більше ніж чотири години, останнє приймання їжі організовується за дві години до сну);
•    цілодобовим медичним обслуговуванням, консультативною допомогою, стаціонарним лікуванням на базі закріплених лікувально-профілактичних закладів охорони здоров’я;
•    слуховими апаратами, окулярами, протезно-ортопедичними виробами, зубним протезуванням, спеціальними засобами пересування (крім моторизованих), медикаментами та життєво-необхідними ліками відповідно до медичного висновку;
•    комунально-побутовим обслуговуванням (опалення, освітлення, радіофікація, тепло-, водопостачання тощо);
•    організацією культурно-масової та оздоровчо-спортивної роботи з урахуванням стану здоров’я і віку мешканців будинку-інтернату.
•    умовами, що сприяють адаптації громадян похилого віку громадян похилого віку, ветеранів війни, праці та інвалідів у новому середовищі.

Поза форумом

 

#12 2007-06-30 16:46:48

Людмила
Administrator
Зареєстрований: 2006-04-11
Повідомлень: 972

Re: Процедури отримання вибраних соціальних послуг

6.  отримання направлення до пансіонату чи хоспісу

Отримання направлення до пансіонату чи хоспісу:

Хто має право на отримання такої соціальної послуги:
До будинку-інтернату приймаються на державне утримання особи похилого віку, які досягли пенсійного віку, та інваліди першої і другої групи, старші за 18 років, які за станом здоров’я потребують стороннього догляду, побутового обслуговування, медичної допомоги, яким згідно з медичним висновком не протипоказане перебування у будинку-інтернаті та які не мають працездатних родичів, зобов’язаних їх утримувати за законом.
На позачергове влаштування до будинку-інтернату мають право ветерани війни та особи, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи і віднесені до I, II, III категорій згідно із Законом України “Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи”.
Переважне право на влаштування до будинку-інтернату мають ветерани згідно із Законом України “Про основні засади соціального захисту ветеранів праці та інших громадян похилого віку в Україні” (3721-12), члени сімей загиблих військовослужбовців.
Як виняток, до будинку-інтернату можуть прийматися особи похилого віку та інваліди, які мають працездатних дітей або родичів, зобов’язаних відповідно до чинного законодавства їх утримувати, якщо вони з об’єктивних причин не можуть цього робити. У такому разі щодо кожного окремого випадку, на підставі підтверджувальних документів, приймається рішення колегії відповідно Міністерства праці та соціального захисту Автономної Республіки Крим, головних управлінь праці та соціального захисту населення обласних держадміністрацій, Головного управління соціального захисту населення Київської міської держадміністрації, Управління праці та соціального захисту населення Севастопольської міської держадміністрації.

Орган до якого необхідно звертатись:
Приймання до будинку-інтернату здійснюється за путівкою відповідно Міністерства праці та соціального захисту Автономної Республіки Крим, головних управлінь праці та соціального захисту населення обласних держадміністрацій, Головного управління соціального захисту населення Київської міської держадміністрації, Управління праці та соціального захисту населення Севастопольської міської держадміністрації.

Які необхідно документи:
Приймання до будинку-інтернату здійснюється на підставі:
особистої заяви громадянина похилого віку чи інваліда про його прийняття до будинку-інтернату;
паспорта (або іншого документа, що засвідчує особу);
медичної картки про стан здоров’я з висновком про необхідність стороннього догляду;
довідки про розмір призначеної пенсії;
довідки про склад сім’ї за встановленою формою;
довідки медико-соціальної експертної комісії про групу інвалідності особи, що приймається до будинку-інтернату (за наявності групи інвалідності).

Строк:
Не визначений.

Послуги, які надають у будинку-інтернаті:
Мешканці будинку-інтернату забезпечуються відповідно до встановлених норм:
•    житлом, одягом, взуттям, постільною білизною, м’яким і твердим інвентарем та столовим посудом;
•    раціональним чотириразовим харчуванням, у тому числі і дієтичним, з урахуванням віку і стану здоров’я осіб, що проживають у будинку-інтернаті в межах натуральних норм харчування (проміжки часу між прийманням їжі не повинні бути більше ніж чотири години, останнє приймання їжі організовується за дві години до сну);
•    цілодобовим медичним обслуговуванням, консультативною допомогою, стаціонарним лікуванням на базі закріплених лікувально-профілактичних закладів охорони здоров’я;
•    слуховими апаратами, окулярами, протезно-ортопедичними виробами, зубним протезуванням, спеціальними засобами пересування (крім моторизованих), медикаментами та життєво-необхідними ліками відповідно до медичного висновку;
•    комунально-побутовим обслуговуванням (опалення, освітлення, радіофікація, тепло-, водопостачання тощо);
•    організацією культурно-масової та оздоровчо-спортивної роботи з урахуванням стану здоров’я і віку мешканців будинку-інтернату.
•    умовами, що сприяють адаптації громадян похилого віку громадян похилого віку, ветеранів війни, праці та інвалідів у новому середовищі.

Поза форумом

 

#13 2007-06-30 16:51:27

Людмила
Administrator
Зареєстрований: 2006-04-11
Повідомлень: 972

Re: Процедури отримання вибраних соціальних послуг

8.  оздоровлення дітей без батьківського піклування у літніх таборах

Надання послуги АБСОЛЮТНО не залежить від волі споживача послуги. Діти які утримуються в інтернатах та інших спеціальних закладах, не мають навіть змоги НЕ отримувати послуги.
Облік дітей позбавлених батьківського піклування проводиться управліннями освіти, праці та соціального забезпечення населення, молоді.
Списки дітей подаються усіма закладами до управлінь освіти які і направляють на оздоровлення.

Процедура не описана для клієнтів, тому що вони на неї не вливають.

На кожен рік обласними адміністраціями, районними, районними в містах приймаються розпорядження щодо організації оздоровлення в яких зазначаються не конкретизовані заходи. Також, на кожен рік, створюються комісії з питань організації оздоровлення дітей.

Строки та умови надання не прописані, та приймаються кожен рік розпорядженнями посадових осіб державних адміністрацій та створеними ними комісіями.

Схема надання послуги не надається оскільки процедура не передбачає якісь дії споживачів послуги.

Поза форумом

 

#14 2007-06-30 16:54:18

Людмила
Administrator
Зареєстрований: 2006-04-11
Повідомлень: 972

Re: Процедури отримання вибраних соціальних послуг

10. соціальний супровід сімей з дітьми з девіантною поведінкою

Органи в які необхідно звертатись:
Працівником центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді спільно з працівниками служби у справах неповнолітніх та, якщо їм чиниться протидія або загрожує небезпека з боку правопорушників, то з працівниками служби дільничних інспекторів міліції, кримінальної міліції у справах неповнолітніх відповідних місцевих органів виконавчої влади чи виконавчого органу місцевої ради здійснюється Соціальне інспектування сімей у складних життєвих обставинах.
Об’єктами соціального інспектування є сім’ї, з яких діти перебувають на обліку в органах внутрішніх справ, в службі у справах неповнолітніх, зазнали фізичного, сексуального, економічного та психологічного насильства відповідно до Закону України “Про попередження насильства в сім’ї”, дорослі члени сім’ї, які перебувають на обліку в наркологічному диспансері, в органах внутрішніх справ, порушують морально-етичні та правові норми суспільства.

Результат інспектування:
Результатом соціального інспектування є акт обстеження сім’ї.
Акт обстеження сім’ї у складних життєвих обставинах реєструється в день його складання в центрі соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді.
На підставі акта обстеження сім’ї у складних життєвих обставинах в центрі соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді на кожного члена сім’ї оформляються картки обліку роботи з клієнтами центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, в яких фіксуються особисті відомості про членів сім’ї, зміст та результати подальшої роботи з ними.
За результатами соціального інспектування центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді з метою вирішення проблем сім’ї у складних життєвих обставинах:
1) складає індивідуальний план роботи фахівців відповідного профілю з сім’єю у складних життєвих обставинах;
2) при необхідності звертається до місцевого органу виконавчої влади та органу місцевого самоврядування, а також підприємств, установ, організацій;
3) порушує перед відповідними органами клопотання про застосування передбачених законодавством санкцій до підприємств, установ та організацій усіх форм власності, громадян, накладання дисциплінарних та адміністративних стягнень на посадових осіб у разі порушення ними законодавства стосовно дітей і молоді;
4) повідомляє про випадки вчинення насильства в сім’ї або реальну загрозу його вчинення в службу у справах неповнолітніх, служби дільничних інспекторів міліції, кримінальну міліцію у справах неповнолітніх, органів опіки і піклування.
Центр соціальних послуг для сімей, дітей та  молоді забезпечує соціальне обслуговування сімей, дітей та молоді шляхом надання їм соціально-педагогічних,  психологічних, соціально-медичних, соціально-економічних, юридичних та інформаційних послуг.

Зняття з обліку:
Через шість місяців після здійснення соціального інспектування з метою поточного контролю і оцінки ефективності роботи з сім’єю у складних життєвих обставинах проводиться чергове соціальне інспектування.
За умови позитивних результатів соціального інспектування сім’ї працівник центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді вносить директору центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді пропозицію щодо завершення соціального супроводу сім’ї у складних життєвих обставинах.

Поза форумом

 

#15 2007-06-30 16:55:58

Людмила
Administrator
Зареєстрований: 2006-04-11
Повідомлень: 972

Re: Процедури отримання вибраних соціальних послуг

12. допомога на поховання

Схема надання допомоги на поховання

Орган, в який необхідно подавати документи:
Допомога на поховання померлої особи надається за останнім місцем її проживання з коштів місцевого бюджету на підставі заяви, паспорта чи іншого документа, що посвідчує особу виконавця волевиявлення померлого або особи, яка зобов’язалася поховати померлого, та довідки про смерть.

Строки надання соціальної послуги:
Допомога на поховання надається в день звернення за нею протягом шести місяців після смерті особи у розмірі, встановленому на день смерті.

Результат:
Допомога на поховання померлої особи надається за останнім місцем її проживання з коштів місцевого бюджету  у розмірі, встановленому органом місцевого самоврядування виходячи з вартості ритуальних послуг

Поза форумом

 

#16 2007-06-30 16:57:30

Людмила
Administrator
Зареєстрований: 2006-04-11
Повідомлень: 972

Re: Процедури отримання вибраних соціальних послуг

13. оформлення соціальної пенсії

Право на державну соціальну допомогу:
Державна соціальна допомога згідно із цим Законом призначається особі, яка досягла віку (чоловік — 63 років, жінка — 58 років) та не має права на пенсію відповідно до чинного законодавства або визнана інвалідом в установленому порядку
Державна соціальна допомога особам, які не мають права на пенсію призначається з дня звернення за допомогою.
Якщо звернення за допомогою відбулося не пізніше трьох місяців з дня досягнення віку (чоловіками — 63 років, жінками — 58 років) або встановлення інвалідності, допомога призначається з дня досягнення чоловіками — 63 років, жінками — 58 років або визнання осіб інвалідами органами медико-соціальної експертизи.

Орган до якого необхідно звертатись:
Державна соціальна допомога особам, які не мають права на пенсію призначається органами праці та соціального захисту населення.

Перелік документів, що подаються:
Для призначення соціальної допомоги подаються такі документи:
заява за формою, затвердженою наказом Мінпраці, при пред’явленні паспорта, трудової книжки та довідки про присвоєння ідентифікаційного номера Єдиного державного реєстру фізичних осіб;
декларація про доходи та майно (заповнюється на підставі довідок про доходи кожного члена сім’ї) за останні шість календарних місяців або два квартали, що передують місяцю звернення за призначенням допомоги, за формою, затвердженою наказом Мінпраці від 22 липня 2003 р. N 204 ;
копія рішення про встановлення опіки (у разі визнання особи недієздатною);
копія посвідчення біженця або тимчасової посвідки на постійне проживання;
довідка про склад сім’ї, видана уповноваженим органом за місцем постійного проживання, у тому числі органом місцевого самоврядування.

Строк призначення:
Соціальна допомога призначається з дня звернення за допомогою.
У разі коли звернення за соціальною допомогою відбулося не пізніше трьох місяців з дня досягнення чоловіками 63 років, жінкам — 58 років допомога призначається відповідно з дня досягнення чоловіками 63 років, жінками — 58 років.
Днем звернення за призначенням соціальної допомоги вважається день прийняття органом праці та соціального захисту населення заяви з усіма необхідними документами.
У разі коли заява про призначення відповідної допомоги з усіма необхідними документами надсилається поштою, днем звернення вважається дата на поштовому штемпелі з місця відправлення заяви.

Поза форумом

 

#17 2007-06-30 16:59:09

Людмила
Administrator
Зареєстрований: 2006-04-11
Повідомлень: 972

Re: Процедури отримання вибраних соціальних послуг

14. отримання компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги 

Державна соціальна допомога на догляд:

Орган до якого подаються документи:
Органи праці та соціального захисту населення

Документи які необхідно подати:
•    висновок ЛКК (для осіб, які потребують постійного стороннього догляду)
•    заява за формою, затвердженою наказом Мінпраці, при пред’явленні паспорта, трудової книжки та довідки про присвоєння ідентифікаційного номера Єдиного державного реєстру фізичних осіб;
•    декларація про доходи та майно (заповнюється на підставі довідок про доходи кожного члена сім’ї) за останні шість календарних місяців або два квартали, що передують місяцю звернення за призначенням допомоги, за формою, затвердженою наказом Мінпраці від 22 липня 2003 р. N 204 ;
•    копія рішення про встановлення опіки (у разі визнання особи недієздатною);
•    копія посвідчення біженця або тимчасової посвідки на постійне проживання;
•    довідка про склад сім’ї, видана уповноваженим органом за місцем постійного проживання, у тому числі органом місцевого самоврядування.
•    Органи праці та соціального захисту населення у разі потреби додають до заяви витяг з акта огляду, одержаний ними від медико-соціальної експертної комісії (далі — МСЕК).

Строки призначення соціальної допомоги на догляд:
Допомога на догляд призначається з дня звернення за допомогою.
Днем звернення за призначенням допомоги на догляд вважається день прийняття органом, що призначає допомогу, заяви з усіма необхідними документами.

Результат:
Державна соціальна допомога на догляд встановлюється у таких розмірах від прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність:
1) 50 відсотків:
інвалідам війни I групи з числа військовослужбовців та інших осіб, яким призначено пенсію по інвалідності відповідно до Закону України “Про пенсійне забезпечення військовослужбовців, осіб начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ та деяких інших осіб” ;
особам, яким призначено пенсію за вислугу років відповідно до Закону України “Про пенсійне забезпечення військовослужбовців, осіб начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ та деяких інших осіб” і які є інвалідами I групи внаслідок причин, визначених у пункті “б” статті 16 зазначеного Закону;
2) 25 відсотків — одиноким інвалідам війни II групи з числа військовослужбовців та інших осіб, яким призначено пенсію по інвалідності відповідно до Закону України “Про пенсійне забезпечення військовослужбовців, осіб начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ та деяких інших осіб” і які за висновком ЛКК потребують постійного стороннього догляду;
3) 15 відсотків:
одиноким інвалідам війни III групи з числа військовослужбовців та інших осіб, яким призначено пенсію по інвалідності відповідно до Закону України “Про пенсійне забезпечення військовослужбовців, осіб начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ та деяких інших осіб” і які за висновком ЛКК потребують постійного стороннього догляду;
інвалідам війни I групи, які одержують пенсію за віком, по інвалідності або за вислугу років, крім зазначених у підпункті 1 цього пункту;
одиноким інвалідам війни II і III групи, які за висновком ЛКК потребують постійного стороннього догляду та одержують пенсію за віком, по інвалідності або за вислугу років, крім зазначених у підпункті 2 та абзаці другому підпункту 3 цього пункту;
одиноким особам, яким призначено пенсію за вислугу років відповідно до Закону України “Про пенсійне забезпечення військовослужбовців, осіб начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ та деяких інших осіб” і які за висновком ЛКК потребують догляду;
одиноким малозабезпеченим особам, які за висновком ЛКК потребують постійного стороннього догляду і одержують пенсію за віком або за вислугу років чи по інвалідності (крім інвалідів I групи);
малозабезпеченим інвалідами I групи, які одержують пенсію за віком або за вислугу років чи по інвалідності (крім інвалідів I групи, зазначених у підпунктах 1-3 цього пункту).

Поза форумом

 

#18 2007-06-30 17:01:21

Людмила
Administrator
Зареєстрований: 2006-04-11
Повідомлень: 972

Re: Процедури отримання вибраних соціальних послуг

15. отримання довідки про присвоєння ідентифікаційного номера; декларація про доходи  та  майно

Довідка
1. Орган, куди необхідно звернутися:
Реєстрація фізичних осіб-платників податків проводиться органами державної податкової служби за місцем постійного проживання платників, а для осіб, які не мають постійного місця проживання в Україні, - за місцем отримання доходів або за місцезнаходженням іншого об’єкта оподаткування. Під час реєстрації у Державному реєстрі фізична особа отримує документ, що підтверджує присвоєння ідентифікаційного номера – довідку про присвоєння ідентифікаційного номеру.

2. Необхідні документи:
--паспорт громадянина України або паспортний документ, що містить необхідні для реєстрації у Державному реєстрі реквізити, а саме: прізвище, ім’я, по батькові, дату народження, місце народження та місце проживання (країна, область, район, населений пункт;
--заповнена облікова картка за формою N 1ДР (безкоштовно видається органами державної податкової служби)

3. Строк розгляду звернення:
Видача довідки здійснюється у двотижневий термін від дня подання облікової картки фізичної особи — платника податків та інших обов’язкових платежів (форма N 1 ДР)

4. Результат:
Видача Довідки реєструється в журналі.
До 21.02.2002 таким документом була довідка про присвоєння ідентифікаційного номера, а починаючи з 21.02.2002 – картка фізичної особи – платника податків на паперовому носії, затверджена наказом Державної податкової адміністрації України від 21.12.2001 № 512 “Про затвердження змін та доповнень до Положення про картку фізичної особи – платника податків”, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 21.01.2002 за № 48/6336.
Неповнолітнім громадянам, незалежно від їх віку, Картки видаються одному з батьків при наявності свідоцтва про народження дитини та особистого паспорта громадянина України одного з батьків або його паспортного документа з визначеним місцем проживання і відміткою про реєстрацію дитини.

Декларація:

1. Орган, куди необхідно звернутися:
Декларація подається платником податку особисто або надсилається поштою за місцем податкової адреси фізичної особи у органи податкової інспекції (проживання, реєстрації) у річній податковій декларації про майновий стан і доходи яка подається до 1 квітня року наступного за звітним. 
Декларація заповнюється платником податку самостійно або іншою особою, нотаріально уповноваженою таким платником податку здійснювати таке заповнення.

2. Необхідні документи:
-- паспорт чи інший документ, що посвідчує особу;
--довідка (Картка) про присвоєння ідентифікаційного номера;
--заповнений бланк декларації (бланк декларації можна одержати за місцем проживання у податковій інспекції безкоштовно).;

3. Строк розгляду звернення:
не встановлено

4. Результат:
Обов’язково мають задекларувати свої доходи за 2006 рік громадяни, які одержували іноземні доходи, спадщину, подарунки від фізичних осіб, матеріальну допомогу понад 680 грн. на рік, прибутки від продажу акцій та інших корпоративних прав, а також будь-які доходи, з яких при їх одержанні не було сплачено податок.

Поза форумом

 

#19 2007-06-30 17:06:03

Людмила
Administrator
Зареєстрований: 2006-04-11
Повідомлень: 972

Re: Процедури отримання вибраних соціальних послуг

16. отримання довідки про реєстрацію місця проживання

1. Орган, куди необхідно звернутися:
Реєстрація місця проживання особи здійснюється відповідними підрозділами служби громадянства, імміграції та реєстрації фізичних осіб органів внутрішніх справ. Документи на реєстрацію подаються "відповідним житлово-комунальним підприємствам органів місцевого самоврядування, Київської та Севастопольської міських держадміністрацій, житлово-будівельним кооперативам, об'єднанням співвласників багатоквартирного будинку та молодіжним житловим комплексам, що самостійно здійснюють обслуговування будинків, уповноваженим особам у сільських, селищних радах, житлово-комунальним органам, що обслуговують відомчий житловий фонд, у тому числі військові містечка, інші об'єкти і території”
В гуртожитках документи на реєстрацію, як правило, подаються комендантам гуртожитків, які передають їх до відповідних підрозділів служби громадянства, імміграції та реєстрації фізичних осіб органів внутрішніх справ.
За отриманням довідки про реєстрацію місця проживання необхідно звернутися до відповідного органу, наведеного вище або до адресно-довідкового бюро при УМВС.

2. Необхідні документи:
а) для реєстрації місця проживання та зняття з реєстрації:
- письмову заяву;
- паспорт (для дітей - свідоцтво про народження);
- квитанцію про сплату державного мита;
- два примірники талона зняття з реєстрації.
Законом забороняється вимагати для реєстрації місця проживання подання особою інших документів.
б) для отримання довідки:
- письмовий чи усний запит;
- документ, що посвідчує особу.

3. Строк розгляду звернення:
Довідки на запити виконуються протягом 5 діб.

4. Результат:
Отримання не пізніше 5 днів довідки встановленого зразка.
Про видані довідки здійснюється відповідний запис у Журналі обліку виданих довідок.

Поза форумом

 

#20 2007-06-30 17:07:42

Людмила
Administrator
Зареєстрований: 2006-04-11
Повідомлень: 972

Re: Процедури отримання вибраних соціальних послуг

18. оформлення свідоцтва про народження

1. Орган, куди необхідно звернутися:
Засвідчений Державою факт народження дитини є актом громадянського стану, відповідно, при його реєстрації у відповідних органах видається свідоцтво про народження.
Систему органів реєстрації актів громадянського стану складають:
--відділи реєстрації актів громадянського стану Головного управління юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, обласних, Київського та Севастопольського міських, районних, районних у містах, міських (міст обласного значення) управлінь юстиції;
--виконавчі органи сільських, селищних, міських (крім міст обласного значення) рад.
Реєстрацію актів громадянського стану громадян України, які проживають за кордоном, проводять консульські установи та дипломатичні представництва України.
Свідоцтво про народження видається за місцем народження дитини або за місцем проживання її батьків (одного з батьків)
Свідоцтво про народження видається виконкомами сільських і селищних Рад народних депутатів та районними у місті, міськими, районними відділами запису актів громадянського стану, палацами одружень та новонароджених, палацами новонароджених, дипломатичними представництвами і консульськими установами України.

2. Необхідні документи:
-- акт про народження дитини;
-- паспорти батьків (або інші документи, що засвідчують іх особи);
-- свідоцтво про одруження;

3. Строк розгляду звернення:
не вказано

4. Результат:
Свідоцтво про народження видається безплатно. За видачу повторного свідоцтва про народження сплачується державне мито.

Поза форумом

 

#21 2007-07-13 08:40:17

Людмила
Administrator
Зареєстрований: 2006-04-11
Повідомлень: 972

Re: Процедури отримання вибраних соціальних послуг

Прошу взяти до уваги:

За повідомленням газети "Вгору" № 28 (250) від 12.07.07:
Кабінет Міністрів 11 липня прийняв постанову, яка спрощує процедуру призначення та виплати соціальної допомоги при народженні дитини та догляду за дитиною.

У базі законодавства на порталі ВР ціїє постанови ще не має.

Поза форумом

 

#22 2007-09-02 08:48:24

Дементий
Moderator
Зареєстрований: 2006-04-16
Повідомлень: 233

Re: Процедури отримання вибраних соціальних послуг

Министерство труда и социальной политики начало решать проблему очередей в своих местных управлениях труда и социальной защиты населения. Учитывая, что количество людей, обращающихся за субсидиями, после подорожания коммунальных услуг значительно возросло, эта задача представляется более чем актуальной.

http://www.zn.ua/2000/2650/59450/

Поза форумом

 

#23 2007-09-02 08:49:23

Дементий
Moderator
Зареєстрований: 2006-04-16
Повідомлень: 233

Re: Процедури отримання вибраних соціальних послуг

А вот еще там же:
В Украине активно внедряется новый проект по совершенствованию системы социальных выплат населению. По словам заместителя министра труда и социальной политики Виктора Дьяченко, первые результаты от такого нововведения уже заметны: срок между представлением заявления и получением социальной помощи сократился с 42 до 24 дней.

http://www.zn.ua/2000/2650/59510/

Поза форумом

 

#24 2007-09-02 08:50:19

Дементий
Moderator
Зареєстрований: 2006-04-16
Повідомлень: 233

Re: Процедури отримання вибраних соціальних послуг

Проблемы пенсий. Та же газета "Зеркало недели"

Пенсии: манипуляции с дифференциацией
http://www.zn.ua/2000/2650/60214/

Поза форумом

 

#25 2007-09-02 16:27:36

Людмила
Administrator
Зареєстрований: 2006-04-11
Повідомлень: 972

Re: Процедури отримання вибраних соціальних послуг

Консультація в газеті "Вгору": http://www.vgoru.org/modules.php?name=News&file=article&sid=5751

Поза форумом

 

Нижній колонтитул

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

[ Generated in 0.038 seconds, 6 queries executed ]